نمایندگی مجاز ال جی با ضمانت نامه گلدیران نمایندگی مجاز ال جی با ضمانت نامه گلدیران
تاریخ : جمعه 21 بهمن 1401
نویسنده : میثم جعفری

نمایندگی های مجاز گلدیران در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند. علاوه بر این با کلیک بر روی استان مورد نظر شهرهایی که به گلدیران سرویس می دهند را جستجو و پیدا خواهید کرد. در ادامه این مقاله با خبر آنلاین همراه باشید

آدرس نمایندگی تعمیرات ال جی را با کلیک بر روی استان مورد نظر خود خواهید یافت و با مراجعه به آدرس نمایندگی تعمیرات ال جی به راحتی از خدمات پس از فروش ال جی بهره مند خواهید شد.

خدمات پس از فروش ال جی با گارانتی گلدیران سالهاست که در خدمت مشتریان این سرزمین است، بنابراین در صورت مشاهده ایراد در محصول خود به راحتی و با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ال جی می توانید محصول خود را به نمایندگی تعمیرات ال جی بسپارید. مطمئن شوید که محصول به بهترین شکل تعمیر می شود.

همانطور که می دانید نمایندگی ال جی در تمامی شهرهای ایران افتتاح شده است و در تلاش هستیم تا در تمامی شهرهای کوچک نیز خدمات نمایندگی ال جی را ایجاد کنیم. اما اگر نمایندگی ال جی در شهر وجود ندارد نگران نباشید، می توانید شماره تلفن نمایندگی ال جی را از نزدیک ترین نمایندگی شهر خود یا از شماره تلفن یا با کلیک بر روی نزدیک ترین شهر به محل سکونت خود دریافت کنید. از سایت شماره تلفن نمایندگی ال جی از منابع معتبر به راحتی در دسترس شما خواهد بود.

گارانتی ال جی با پشتیبانی گلدیران

گارانتی ال جی ارائه شده توسط شرکت گلدیران بر روی محصولات، گارانتی است که در طول سالیان متمادی در زمینه خدمات مشتریان به خوبی جواب داده است. اگر محصولات ال جی با گارانتی گلدیران دارید با نگرانی ها خداحافظی کنید.

مدت گارانتی محصولات ال جی از زمان نصب 18 ماه می باشد و پس از اتمام این مدت در صورت احراز شرایط می توانید 12 یا 24 ماه گارانتی ال جی را تمدید کنید. پس با خیال راحت محصول ال جی خود را با گارانتی گلدیران خریداری کنید و با خیالی آسوده از محصول خود استفاده کنید.



|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ها درباره سیاست، اقتصاد، ورزش، حوادث، فرهنگ و گردشگری را در اینجا بخوانید.